سرود شاه نجف 

 

آهنگ ساز: احسان غلام نژاد


شاعر: سعید پاشازاده


خواننده: گروه سرود احلی من العسل
 

دانلود سرود 

لینک دانلود با کیفیت 

 

متن سرود 

 

 

توکلت علی الله 

 

توسل بر علی کردم

 

به دور کعبه هم بدون ذکر یا حیدر نمی گردم

 

تو قرآن میشه پیدا کرد علی سوره به سوره 

 

علی حق و مع الحق علی نور علی النور

 

عشقت واجب مثل نمازم

 

من با ذکر بعلی شب قدرم میسازم 

 

مولا هر چی دارم از دعات 

 

اون بهشتی که خدا گفت

 

کنج ایون طلات 

 

قرآن رو سر میگیرم 

 

با یارب یارب  

 

با عشق شاه نجف 

 

فزت و رب الکعبه 

 

یا حیدر یاحیدر یا مرتضی 

 

سلام الله علیک یا امین الله فی ارض

 

بهشت قد یه لحظه تو نجف بودن نمی ارزه 

 

اگه خاکم اگه خارم اگه هیچم اگه پستم 

 

غلام بن غلام بن علی هستم 

 

جانم به سلطان نجف میگیرم عزت از علی 

 

اربعین زوار حسین میگیرم رخصت از علی 

 

قرآن رو سر میگیرم  با یارب یا رب 

 

با عشق شاه نجف 

 

فزت و رب الکعبه